Brain Storming nyelvtanulási segédletei

BRAIN STORMING három évtizedes nyelvoktatási és fordítói tapasztalata és gyakorlata által kiérlelt módszerek és segédletek tárháza.

Bejegyzések

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Spanyol fordítások (alapfok) (1.-5.)

2015.09.27. 17:28 aforizmágus

dscf2410.JPG- Szia! F.M.-nek hívnak. És téged hogy hívnak?

- Szia! Engem P.É.-nak hívnak.

- Éva ki? Lebetűznéd a vezetékneved?

- P-A-T-A-K-I. Pataki. Ez egy magyar vezetéknév. Magyar vagyok.

- Aha! És tanulsz vagy dolgozol?

- Tanulok az egyetemen és egy magazinnak vagyok a riportere.

- Én egy hivatalban dolgozom.

***

dscf2409.JPG- Jó napot. Itt van a regisztráció?

- Igen. Hogy hívják önt?

- I.G.H.-nak hívnak.

- Milyen nyelvet szeretne tanulni?

- Németet.

- Milyen nyelvet beszél?

- Csak spanyolul.

- Mivel foglalkozik?

- Mérnök vagyok.

- Hol dolgozik?

- Egy nemzetközi cégnél dolgozom.

 ***

 dscf2408.JPG- Szia, M.

- Szia, P. Milyen a nyaralás?

- Jó, köszi! Ő kicsoda? Nagyon szép!

- Ő Ana, ő is tanuló.

- Szia, Ana. Én Pedro vagyok. Te is spanyol vagy?

- Nem, én nem spanyol vagyok, hanem magyar. Viszlát!

- Viszlát, Ana.

 ***

 dscf2407.JPG- Sziasztok, srácok! Ti is a nyelviskola tanulói vagytok?

- Igen, újak vagyunk. Hogy vagy?

- Jól, köszönöm.

- Kik tanítanak angolt az iskolában?

- Az a helyzet, hogy nem vagyok túl jó a nyelvekben.

- Jones tanárnő és Brown tanár úr. De ne aggódj, a tanár úr nagyon barátságos, a tanárnő pedig beszél spanyolul.

 ***

 dscf2406.JPG- Jó napot, Jones tanárnő. Ő az új spanyoltanár. A.P.-nek hívják.

- Szia, szép napot! Engem Jones-nak hívnak. Én vagyok az angol tanár.

- Nagyon örülök. Én sem spanyol vagyok; venezuelai vagyok. Caracas-ból való vagyok. És ön honnan való? Angol?

- Nem, én Floridából való vagyok. Viszlát, Arturo.

- Viszlát!

 ***

Szólj hozzá!

Címkék: fordítás spanyol alapfok gyakorló szöveg

A bejegyzés trackback címe:

https://bsnyelvtanfolyam.blog.hu/api/trackback/id/tr967843534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása